„Dobré filmy jsou nám drahé, ale i ty špatné nás přijdou draho!“

Vteřina za vteřinou (1994)

Vteřina za vteřinou

V autorském 3D animovaném a malovaném filmu jde obsahově o pohyb v čase kombinovaný s probíhajícími osobními prožitky, které se v tomto časovém proudu postupně nenávratně ztrácejí. Jednotlivé úrovně příběhu reprezentují také soustavy zrcadel, které podle nastavení a kvality hůře či lépe odrážejí své okolí.

Moře (1995)

Moře

Film byl vytvořen kombinací špičkové animační 3D techniky s klasickou malbou. Nekonečný prostor, tvořící architektonickou strukturu. Během cesty neohraničeným místem se objevují symbolické výjevy, které mají konkrétní význam ve své posloupnosti a v čase. Cílem je najít východisko a dostat se ven za všechny zdi a překážky. Film reprezentoval českou republiku na konferenci Siggraph 1996 v New Orleans. Statický obrázek z filmu byl v katalogu Les Editions de la Cité des Sciences et de l´Industrie - Guide du musée Explora v Paříži.

Radiála (2001)

Radiála

3D animace s využitím akvarelové malby a procedurálních textur má minimalistický a meditativní charakter. Pohyb v prostoru nemá začátek ani konec a při delším sledování navozuje pocit ztráty pevného bodu, propadu v čase a odhmotnění–stavu beztíže.

Interspace (2002)

Interspace

Minimalistická, uklidňující 3D animace je inspirovaná lávovou lampou. Objekty se volně vznášejí v kapalině a jejich charakter se mění umístěním v prostoru. Simulace fyzikálních jevů přispěla k autentičnosti výjevu.

R.E.M. (2003)

R.E.M.

Letní okamžik, kdy se na zlomek vteřiny změní vnímání reality (jakoby pod vlivem únavy a horka). Tetelení vzduchu ve spojení s pozvolným propadem do spánku způsobuje vjem rozostřených kontur, změny barev, tvarů, rychlosti pohybu a nakonec se mysl úplně odpoutá od reálného světa a ponoří do snu.

Voda, led, sklo (2007)

Voda, led, sklo

Krátký videofilm je výsledkem studijní cesty do podhůří Himaláje. Tématem je hledání podobností mezi záběry z Indie a z Česka, které byly posléze natáčené cíleně podle těch vybraných ze vzdálené země. Na začátku jednoznačně určitelné obrazy se postupně mění v nerozpoznatelné a zmatení má navodit dojem, že je vlastně všechno stejné.

Bio+ bio- (2007)

Bio+ bio-

Díky spolupráci s Ústavem experimentální medicíny vznikl projekt z oblasti bio-artu s názvem Bio+bio-. Je možné ovládat vlastní myslí cizí lidské kmenové buňky? Na jednu skupinu buněk autorka působila pozitivně a na druhou vysílala svou negativní mentální energii. V první skupině buňky prospívaly a množily se (2 680 000), ve druhé neprospívaly, množily se méně a tvořily shluky (2 200 000). Výsledkem je i video se záznamem experimentu.

1963 (2013)

1963

Každá sekunda filmu znamená jeden rok. Odehraje se v ní pár nejvýraznějších, nejemotivnějších, případně nejtypičtějších věcí. Symbolizují je snímky z internetu. Rychlý sled obrazů dává zapomenout na to, co bylo na začátku. Padesát let je pryč prakticky v okamžiku, není možné si všechno zapamatovat. Film byl vytvořen pro festival minutových videí v NTK v Praze.

Průvod (2013)

Průvod

Film průvod spojuje dva nesourodé světy. Dávno minulé osoby, myšlenky a situace jsou v kontrastu se současným prostředím. Postavy jsou jen rezidua, nestabilní chvění z dávných dob, mluvené slovo je jen ozvěna. I když se minulost vrací, nemůže se opakovat stejně jako dřív, naopak může působit nepatřičně. Film vznikl ve spolupráci s Národním filmovým archivem.

The Jack in the Box (2020)

The Jack in the Box

Když je podivná panenka „Jack-In-The-Box“ darována muzeu v srdci lesa, má členka personálu Casey Reynoldsová (Ethan Taylor) důvod věřit, že strašidelná klaunská panenka má svůj vlastní život. Až Casey zjistí, že její kolegové umírají jeden po druhém, najde způsob, jak tu noční můru ukončit, nebo se také stane obětí kletby skříňky?